petak, 23. prosinca 2011.

Moj prvi blog....:)))

Nakon sto sam pregledala jako puno blogova odlucila sam konacno da i ja napisem jedan. U kratkim crtama ja sam Daca, zavrsila sam ekonomski fakultet u Banja Luci. U slobodno vreme ( kojeg imam i previše) šijem torbice u jednom od svojih blogova pokazacu vam svoje radove.Obozavam ovo praznicno vreme i guzve u gradu, slatka trka oko NG. Sta obuci za tu noc? U sledecem blogu cu prikazati neke moje kombinacije za tu ludu noc. Dosta od mene za prvi put...:))))

3 komentara:

  1. Eh pa Daco, nek je sretno sa blogom! Iskreno jedva cekam da vidim kakve to torbice pravis, a i sama sam uzbudjena zbog frkice oko NG. Prvi follower is already here! Hvala sto pratis moj blog! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala i tebi sto pratis moj blog.:*

    OdgovoriIzbriši
  3. dobrodošla,
    kažeš da radiš torbice :) obožavam ih.. jedva čekam tvoje postove, pratim te...
    posjeti moj blog www.worldisrunway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši